به تازگی روش جدیدی برای تست و نفوذ تلگرام منتشر شده که قصد داریم در این مطلب به این روش جدید بپردازیم و راه های جلوگیری از آن را به شما آموزش دهیم

این روش همان روش مهندسی اجتماعی نمی باشد و روش کاملا جدید و به روز می باشد

ما هیچ مسئولیتی در قبال این آموزش بر عهده نمی گیریم


این روش به صورت دایورت کردن شماره می باشد و به این صورت عمل می کند که هر شخصی به شماره مورد نظر و پیام دهد پیام اون شخص برای شما ارسال می شود حالا به چه دردی میخورد وقتی تلگرام به شخص مقابل کد را بفرستند آن کد برای شما ارسال می شود


- برای دایورت کردن کلی راه های زیر را می توانید انجام دهید :


      ۱- گرفتن کد دستوری # شماره مورد نظر به همراه کد * ۲۱ * (ستاره ، ۲۱،  ستاره ، شماره مورد نظر به همراه کد ، مربع) و زدن دکمه تماس.


      ۲- رفتن به منوی Divert یا Call Forwarding یا انتقال تماس از طریق گوشی های تلفن همراه و وارد کردن تلفن مورد نظر.


   - برای دایورت کردن در زمان اشغال بودن خط می توانید از راه های زیر استفاده نمایید :



      ۱- گرفتن کد دستوری # شماره مورد نظر به همراه کد * ۶۱ * (ستاره ، ۶۱،  ستاره ، شماره مورد نظر به همراه کد ، مربع) و زدن دکمه تماس.


     ۲- رفتن به منوی Divert یا Call Forwarding یا انتقال تماس از طریق گوشی های تلفن همراه و وارد کردن تلفن مورد نظر در بخش "در زمان اشغال خط" یا "If busy".




   - برای دایورت کردن در زمان خارج بودن از شبکه می توانید از راه های زیر استفاده نمایید :



      ۱- گرفتن کد دستوری # شماره مورد نظر به همراه کد * ۶۷ * (ستاره ، ۶۷،  ستاره ، شماره مورد نظر به همراه کد ، مربع) و زدن دکمه تماس.


      ۲- رفتن به منوی Divert یا Call Forwarding یا انتقال تماس از طریق گوشی های تلفن همراه و وارد کردن تلفن مورد نظر در بخش "در زمان خارج بودن از دسترس" یا "If out of reach".



   - برای دایورت کردن در زمان عدم پاسخگویی به تماس می توانید از راه های زیر استفاده نمایید :



      ۱- گرفتن کد دستوری # شماره مورد نظر به همراه کد * ۶۲ * (ستاره ، ۶۲،  ستاره ، شماره مورد نظر به همراه کد ، مربع) و زدن دکمه تماس.


      ۲- رفتن به منوی Divert یا Call Forwarding یا انتقال تماس از طریق گوشی های تلفن همراه و وارد کردن تلفن مورد نظر در بخش "در زمان عدم پاسخگویی" یا "If not answered".



   - برای لغو یا کنسل کردن دایورت انجام شده ، یکی از روش های زیر را انجام می دهیم :


      ۱- به وسیله کد دستوری # ۲۱ # (مربع ، ۲۱ ، مربع) و زدن دکمه تماس می توانید هر نوع دایورتی را لغو یا Cancel نمایید.


      ۲- رفتن به منوی Divert یا Call Forwarding یا انتقال تماس از طریق گوشی های تلفن همراه و لغو یا Cancel کردن دایورت در هر بخش.