نرم افزار موبوگرام توانست با توجه به قابلیت ها و امکانات زیاد و متنوعی که داشت ، کاربران زیادی از جمله کاربران عزیز پی سی پلاس را به خود جلب کند و در این راستا پی سی پلاس ، موبوگرام کامپیوتر (نسخه ویندوز) را در قالب بلواستکس عرضه می کرد .

بالاخره با توجه به اینکه طرفداران نسخه اصلی آن (موبوگرام ویندوز |mobogram.exe) خیلی زیاد است ، تصمیم گرفتیم این نسخه را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم.

امکانات جالب موبوگرام ویندوز:

همانند موبوگرام اندروید دارای تب های جدا کننده شامل:

  • حالت روح (قابلیتی است که وقتی این گزینه فعال باشد موقعیت شما در حالت آفلاین (خوابیده) نشان می دهد یعنی با اینکه شما روی موبوگرام دارید چت می کنید اما شما را انلاین نشان نمی دهد).
  • پیام های جدید (جدیدترین پیام ها را در یک سرفصل یا تب جداگانه قرار میدهد و از بقیه ی پیام های خوانده شده جدا می نماید.)
  • همه (دارای شکلک خانه است و همه ی پیام های خوانده شده کانال ها ، گروه ها ، ربات ها و چت های خصوصی و غیره است که می توانید به همه ی آن ها دسترسی داشته باشید.)
  • برگزیده ها (ممکن است بعضی از چت ها به نظر شما جالب و جذاب بنظر بیاید به همین خاطر می توانید چت هایی که دوست دارید با کلیک برروی برگزیدن ، به این تب اضافه کنید)
  • مخاطبین ( چت های خصوصی شما در این قسمت قرار میگیرد و منظور از مخاطبین این است که اشخاص با شما مستقیم در ارتباط هستند پس هر گونه چت خصوصی که صورت گرفته باشد در این قسمت قرار میگیرد.)
  • گرو ها (همه ی گرو هایی که در آن ها عضو هستید و معمولی و دوستانه هستند در این تب قرار میگیرند)
  • سوپر گروه ها ( گروه هایی که اعضای چند هزاری و چند میلیونی دارند معمولاً با عنوان سوپر گروه دسته بندی میشوند پس این دسته از گرو ها در این تب قرار میگیرند.)
  • کانال ها ( همه ی کانال هایی که شما در آن عضو شده اید در این تب قرار میگیرند و برای دسترسی به کانال مورد نظر یا سایر کانال ها باید از همین سرفصل یا تب  اقدام نمایید ، در ضمن برای ترک یا حذف کانالی باید در همین سرفصل و در قسمت تنظیمات آن کانال اقدام به حذف آن نمایید.)
  • ربات ها (همه ی ربات هایی که شما در کار های شخصی خود در تلگرام از آن استفاده میکنید در این تب هستند و برای مدیریت آن ها باید وارد همین سرفصل شوید)

در نرم افزار موبوگرام کامپیوتر قسمت دیگری وجو دارد که تنظیمات اصلی آن را شامل می شوند:

تنظیمات اصلی موبوگرام ویندوز:

  1. تغییرات مخاطبین : مخاطبین شما اگه تغییراتی شمال تغییر عکس پروفایل ، تغییر نام ، نام کاربری و غیره اعمال داده باشند در این قسمت می توانید آن را بررسی کنید
  2. جستجوی نام کاربری : می توانید نام کاربری مخاطبین خود را در این قسمت جستجو کنید مثلاً اگر میخواهید شخصی را در میان هزاران چت خود پیدا کنید برای آسان تر شدن کار خود می توانید با استفاده از این قسمت آن را جستجو و در مدت چند ثانیه آن را پیدا کنید.
  3. تمام مخاطبین : مخاطبین موجود در سیمکارت و حافظه داخلی موبایل در این قسمت وجو دارند و به داشتن یا نداشتن نرم افزار تلگرام برروی سیستم خود پی ببرید)
  4. تنظیمات : شامل تنظیمات عمومی و اختصاصی این نرم افزار است که با توجه به نیاز خودرا تغییر دهید و از این نرم افزار پرطرفدار لذت ببرید)

 

 

اطلاعات دانلود:

نام: دانلود موبوگرام کامپیوتر|mobogram.exe

حجم فایل: 16 مگابایت

لینک های دانلود:

جهت دانلود اینجا کلیک کنید