جدید ترین روش افزایش لایک و دیده شدن در اکسپلوره اینستاگرام
اکسپلور اینستاگرام یکی از بهترین مکان ها برای افزایش فالوور است! در واقع با قرار گرفتن پست در سرچ اینستاگرام یا همان اکسپلور، باید منتظر سیل عظیم فالوورها باشید!!
 
ما در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که با استفاده از روش تب لایک خیلی راحت وارد تب اکسپلور شوید پس با ترفند روز همراه باشید
 

اصلی ترین روش دیده شدن در تب اکسپلور اینستاگرام چیست؟

طبق الگوریتم کلی، کامنت و لایک زیاد در بازه زمانی کوتاه، نشان دهنده محبوبیت پست بوده و شانس آن را برای حضور در اکسپلور بیشتر می کند.
اگه بخوام خیلی خلاصه جواب این سوال را بدم اصلی ترین روش برای دیده شدن در تب لایک اینستاگرام گرفتن لایک و کامنت توسط کسانی که شما را دنبال می کنند در مدت زمان خیلی کوتاه است که بهترین روش برای این کار روش تب لایک هست.
 

تب لایک چیست؟

تب لایک در واقع به معنای تبادل لایک هست که یکی از بهترین روش ها برای دیده شدن در تب اکسپلوره اینستاگرام هست
فرض کنید شما یک پست داخل پیج خودتون میزارید و از بقیه می خوایند که پست شما را لایک کنند و برای شما کامنت بزارند (کسانی که این کار انجام میدند هم دیگر را فالو می کنند) کسانی که برای شما این کار رو انجام میدن در عوض همین کار رو از شما برای پست خودشان می خواهند.
 
تب لایک
 

تب لایک در کجا انجام می شود؟

تب لایک در گروه های بزرگ انجام می شود که هزاران کاربر دارد و یک یا چند نفر بر روی آن ها مدیریت دارند که این کار به درستی انجام شود.
 
 
حالا ما گروه های بزرگ تب لایک را در تلگرام شناسایی کردیم که کافیه لینک پست خودتون را در این گروه قرار بدید و شاهد دیده شدن پست خود در اکسپلوره و سیل عظیم فالوور باشید