در این محصول ما روش های ساخت پروکسی تلگرام را آموزش داده ایم و با قرار دادن پروکسی اسپانسر افرادی که از پروکسی شما استفاده میکنند وارد کانال شما خواهند شد و میتوانید روزانه بالای ۱۰ هزار ممبر بگیرید ! توجه کنید این روش تست شده است و اکنون بهترین روش و پایدار ترین روش و ارزان ترین روش برای جذب ممبر تلگرام  همین روش است!

در بسته شما به صورت متنی و ویدیویی یاد میگرید چگونه پروکسی تلگرام ایجاد کنید و آموزش ما روان و ساده ترین آموزش ساخت پروکسی در اینترنت است.

 

شما با ساخت پروکسی تلگرام نتنها میتوانید ممبر های کانالتون رو افزایش بدید بلکه میتونید یک پروکسی شخصی و پر سرعت برای خود ایجاد کنید و با لذت بیشتری از تلگرام استفاده نمایید, همچنین شما میتوانید با گرفتن مبلغی از بقیه پروکسی خود را اجازه بدهید به صورت روزانه هفتگی یا ماهانه از افراد پول دریافت نمایید . که یک پروکسی ۲۰۰ هزار کاربره ماهانه ۱۰ میلیون هزینه اجارش بگیرید یا اینکه پروکسی اختصاصی برای افراد بسازید و مبلغی رو دریافت کنید.

 

پشتیبانی محصول :

 

همچنین شما میتوانید بعد از خرید محصول ساخت پراکسی تلگرام توسط ما پشتیبانی رایگان دریافت نمایید شما میتوانید بعد از خرید با ایدی که در اختیارتون قرار میدیم در تلگرام ارتباط برقرار کنید و با ارسال اسکرین شات هاتون و ارسال به ما به صورت گام به گام پشتیبانی دریافت کنید جهت ساخت پراکسی تلگرام . و هرگونه سوال قبل از خرید درمورد پروکسی دارید میتونید از طریق بخش پایین نظر خواهی آن را با ما درمیان بگذارید.

 

تخفیف برای کاربران کانال ترفند روز

 

قیمت این پکیج با ارزش فقط 60ت 45تمی باشد تا تمامی دوستان علاقه مند بتوانند این پکیج رو تهیه کنند

جهت خرید اینجا کلیک کنید یا به این ایدی در تلگرام پیام دهید

pdaytrick@