اد کردن بدون اجازه دیگران در گروه و کانال!

روشی برای بالا بردن ممبر های کانال

در آموزش Add Telegram روشی جالب و شگفت انگیز را به شما کاربران گوشی های هوشمند معرفی میکنیم که با استفاده از آن می توانید دوستان و آشنایان خود را بدون اجازه به گروه و کانال های مختلف تلگرام اد کنید! در آموزش قبلی (اد با آیدی در تلگرام) شما می بایست با استفاده از آیدی فرد مورد نظر با آن ارتباط بر قرار می کردید و لینک گروه را از مدیر گروه گرفته و برای او ارسال می کردید.! که کاملا نمایان است این روش کمی وقت گیر و گاها برای کاربران دشوار خواهد بود که با کمک این روش جدید شما می توانید با در دست داشتن آیدی فرد مورد نظر بصورت یکجا و یک دفعه ای او را به گروه و کانال مورد نظرتان ارجاء دهید!

این روزها شاهد این هستیم که ناخود آگاه وارد گروه های مختلفی می شویم و بعد از آن متوجه خواهیم شد که این عضویت توسط مدیریت گروه یا کانال یا ربات ها با کمک آیدی ما را انجام شده است! در این روش هیچ درخواستی مبتنی بر میل آن فرد برای پیوستن به گروه یا کانال برای او ارسال نمی شود و کاربر مورد نظر بصورت اتوماتیک و اجباری در گروه مورد نظر شما دعوت و عضو می شود. با این روش به آسانی می توانید دیگران را به گروه و کانال خود اضافه کنید بدون آنکه آنها تمایلی به این کار داشته باشند!

آموزش :

* برای شروع ابتدا باید آیدی فرد مورد نظر را داشته باشیم ما از آیدی melliandroid استفاده میکنیم.

* حالا باید این آیدی را داخل لینک زیر تزریق کنیم.

https://telegram.me/YourId?startgroup=new

* بجای یور آیدی باید آیدی فرد را اضافه کنیم.

https://telegram.me/melliandroid?startgroup=new

* حالا باید این لینک را در یک گپ ارسال کنیم.

* سپس روی آن کلیک کنیم و بعد گروه یا کانال مورد نظر را انتخاب کنیم (با کلیک روی لینک می توانید توسط تلگرام یا نرم افزار موبوگرام (تلگرام فارسی) فرد را به لیستی از گروه و کانال ها که برایتان نمایش داده می شود اضافه کنید)

با روش Add Telegram بعد از چند ثانیه فرد وارد گروه یا کانال شده که به همین صورت می تونید برای آیدی های دیگر نیز استفاده کنید!

توجه :

۱- اگر عضو گروه و کانال نباشید لیستی نمی بینید که دیگران را دعوت کنید!

۲- این آموزش مدت هاست که ایجاد شده است و اگر برای شما کار نمیکند پس قطعا تلگرام این روش را مسدود کرده است و فعلا راهی وجود نخواهد داشت صبور باشید.

اطلاعات دانلود فایل